22.06.2010

Yüzme kursu ilk gün...

Anneannenin görev yaptığı okulda yüzme kursu açılınca bir deneyelim dedik...
Madem simitle yüzme olayına başladın belki böyle de seversin diye düşündüm...
Evet çok sevdin...
Gruptaki en küçük sensin ama olsun keyfin yerinde:)
Tek sorunumuz erkenden orada olmak...
Ona da alışırsın...:)
İlk gün çok komiktin,özellikle ısınma hareketlerinde...
Tabi ne olduğunu anlamadan birden el kol hareketleri yapmaya başladınız havuzun dışında...
Herkes çömeliyor sen öyle duruyorsun:)Herkes ayağa kalkıyor sen hafif bacak kırıyorsun...
Çok güldüm haline,neyse ki iki üç tekrar sonra kaptın işi:)
Maksat yüzmeyi öğrenmek değil,5 yaş grubundan beklemeyin o kadar dediler...
Nasıl su üstünde durulur,nasıl suya girilir vs gibi hafif teknik konular ...
Yok sevdim ben bu olayı:)

Tatlı oğlum,balık oğlum benim...
Demek bir de yüzme kursuna gidiyorsun:)))
Hadi bakalım....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder