14.03.2010

41.ay


1 ay olacak nerdeyse okulda bir sorunumuz olmadı...
Bu sefer sevdin sanırım...
Bir iki hafta giderken sızlansan da, akşam almaya geldiğimde seni "okul güzelmiş anne" diyorsun...
Hatta sınıfta bir arkadaşın ağlarken ona demişsin ki:
"Ağlama arkadaşım,ben de annemi istiyorum ama akşam geliyor zaten ...bak okul çok güzel"
!!! Gülsem mi ağlasam mı bilemedim:))

En önemlisi artık sebze yiyorsun...Ama sadece okulda:(
Kereviz,barbunya,bezelye,pırasa ilk kez katkısız yediklerin...
Ben çorbalarına katarak yediriyordum ama tek başına yemek olarak hiç yemek istemedin...
Şaşkınım:)
Ama bir istisna var : Ispanak...Onu orada da yememişsin...Sevemedin bir türlü...

Geceleri istisnasız iki kere kalkıyorsun...Birinde su için,öbüründe yanımıza gelmek için...
Yanımıza geldiğinde genelde sabaha karşı bir vakit olduğu için kıyamıyorum sana da bana da:)
Sarılıyoruz sana alıyoruz yanımıza...Bugünleri de ararız diye sorun etmiyorum çok...Öyle güzel oluyor ki...

Okulda uyumuyorsun...Şimdilik...Bir sonraki ay deneyeceğim.Çünkü çok yoruluyorsun.
Erkenden yatıyorsun o günlerde...
Ama yorgunluktan bazen iki saat sonra kalkıyorsun.
Bunu bir düzenlemek gerek...

Resim yapmak,kitap okumak ve hamurlarınla oynamak favorilerinden...
Faaliyetlerimizi eskisi kadar sık yapmıyoruz.
Okulda biraz ilgisiz kalmışsın.Evde daha önceden yaptıklarımızla pek ilgilenmiyormuşsun.
Daha eğlencelilerini buluruz biz de...
İkimizi de eğlendirecek olanlardan:)

Bu ay için diyoruz ki:
Ada okullu oldu,sebzeleri sevmeye başladı....
Yaşasın!

**Şapka kuzen Nilay'dan sana hediye...Teşekkürler Nilay ablası!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder