19.02.2010

Küçük şeyler...


Küçük küçük oyuncakların var...
Bazıları benim de eskiden biriktirdiğim kinder çikolata oyuncakları,
bazıları minik arabacıklar 
ve bazıları da minik hayvancıklar...
Aslında eskiden İkea halının üzerine dizip oynardık 
ama şu günlerde elde yapılan oyuncaklara daha fazla merakın var...
Ben de bir kartona hemen oracıkta birkaç yol, ağaç,otopark vs çiziverdim....
Seninle küçük oyuncaklarını yerleştirip hikayeler oluşturduk...
Bu sefer sen daha çok anlattın,ben seni dinledim...
Hayal gücün pek bir alem:)
Mutlaka her yerde dinozorlar ve kurtarma operasyonları var...
Bu sefer bir de kafesi olmayan bir hayvanat bahçesi yaptın...
Halbuki şimdiye dek hayvanat bahçesine götürmedik seni ama kıyamadın "sevgili"hayvancıklarını kafeslere koymaya.."Ağaçların altında uyurlar onlar"dedin:)
Güzel bir aktiviteydi...
Ne zamandır seninle böyle sakin ve iyi vakit geçirmemiştim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder