14.12.2009

38.ay


-Anne gel kulağına bişiy sölicem...
-(Fısıltı ile)Ben seni çook seviyom annecim..(Eliyle de kalp işareti yaparak!Bir kere yapmıştım ona hoşuna gitmiş demek ki...)

-Adacım bugün sana een sevdiğin yemekleri yaptıım!
-İnanamıyoom!

Babaannendeyiz..
-Adacım hadi babaannenler misafirliğe gidecekmiş,biz de evimize gidelim..
-Hayır anne onlar misafir değil biz misafiriiz!!

Kalorifere amuda kalkmış bir maymun takmışsın...
-Oğlum nerden aklına geldi bu?
-Kafamdan!Düşündüm düşündüm buldum anne!

-Annecim kızgınmısın bana hala...Ben seni çok seviyoyum,özüy diliyoyum...
Off kıyamam ki ben sanaa!!!

-"Geliyorruumm" , "İstiyorrumm"
"Bak anne yapıyorruum"
-Tamam tatlım artık "r" harfini söyleyebiliyorsun!!!
-Evet annecim ben başardım bunu!!!
**Aralık ayı sonu ile söylemeye başladığın "r"harfiyle şimdi başka biri konuşuyor sanki evde:))

-Oğlum oradan öyle çıkarsan düşersin de,in lütfen oradan da  vıdı vıdı da vıdı vıdı ....
-Of annee abarrtıyorrsuun!!!
-???!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder