14.10.2009

36.ay...3 yaş kutlamaları:)

Evet bu sene biraz abarttık ve hakkıyla kutlanmamış geçen senelere inat üç kez kutlama yaptık:)
İsteyerek mi?... hayır:) Tamamen tesadüf, ama tatlı tesadüfler...
İlk kutlamamız okulunda oldu..Hani orada yeni arkadaşlarınla pasta kesersen belki okula biraz daha ısınırsın diye...Şapkalar,yüz boyaları aldım...Güle oynaya kestin pastanı...Sonuç:yine ertesi gün okula gitmek istemiyorum diye tutturdun...Zaten akşamları suluğuna,ev ayakkabılarına kadar pılını pırtını toplayıp öyle geliyorsun!

İkincisi,babaannenlerin haftasonu mecburi Mısır gezilerinden dolayı tam gününde evde kutlandı...Akşamın güzelliği babaannemin de bize katılmasıydı.Vildan halamız sana güzel bir pasta aldı.Hep beraber evde mumlarını üfledik...
 


Ve asıl benim planladığım,her sene olmasını arzuladığım doğum günü partisi haftasonu yaşandı....
Aklıma koyup doğum günü pastanı ben yapacağım diye tutturdum...
Dinozorlu pasta istedin...
Hah dedim oğlum şimdi tam oldu...:)
Neyse uğraştım didindim ortaya dinozora benzeyen bir şey çıkardım...:)
Çocuklara dinozorlu küçük hediye paketleri,mini dinozor kek süsleri...
İnternetten bakayım bir de şöyle yapayım derken üç parça malzeme için tüm sanal alemi salladım,ortaya çıkanları karıştırdım:)
Yine de olay dinozorlu pasta oldu...
Siz bıdıkların yüzleri görülmeye değerdi....
Hemen hemen bütün arkadaşların,seni sevenler buradaydı...
Bir telaş, koşturmaca...
Hepiniz çook tatlıydınız...Ve sen çook mutluydun..."Herşeyden" habersiz melek oğlum.... 
Nice sağlıklı,güzel yılların olsun...Nice yıllarında hep birlikte olalım...Biz artık sensiz yokuz...
İyi ki doğdun tatlım!!!
Seni çook seviyoruzz....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder