11.05.2009

Bay bay bezim:)


11 Mayıs 2009:
Evet bugün bezinden kurtulduğun gündür...(2,5 yaş+1 ay)
Herşey kendiliğinden oldu...Yani senin istemenle...
Bu sabah kalktın ve ben bezimi istemiyorum dedin!
İlk denemeden sonrası başarılıydı.Tüm gün bezsiz dolaştın.Bir-iki kaza dışında her şey yolundaydı.Hepsinde haber verdin.
Mutluyum,mutlusun....:)

21 Mayıs 2009: Bugün bezsizliğinin 10.günü....
Artık dışarıya çıkarken ve gece yatarken de kullanmıyoruz.İlk 2 gün sonrasında bu uygulamaya da geçtik ve başardık.Şimdilik!herşey yolunda....
11 Mayıs'tan sonraki  2 gün boyunca bir makine dolusu çamaşır çıktı ama olsun sen de ben de çok kararlıydık.
Ve şimdi 10.günümüz...Demek ki sen şimdi hazırmışsın!! Demek ki aylardır sana bu konuyla ilgili anlattığım herşeyi kaydetmişsin!!Demek kiii o kadar da geç kalmamışız!! :)))

Anneden not: Emzirmeyi bıraktırmak ve beze veda etmek, senin büyüme sürecinde en zorlanırım dediğim dönüm noktalarıydı benim için.Ama sen ikisinde de bana hiç bir zorluk çıkartmadın.Bundan sonrası için ne olur bilemiyorum,siz çocukların sağı solu belli olmuyor, ama böyle bir başlangıç yapmak bile yeterince moral vericiydi...Teşekkürler oğlum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder