14.04.2009

Ada 30 aylık...


Çok karışık duygular içindeyiz...
Bazen çok komik...
Bazen çok sinirli,huysuz...
Bazen sessiz,mahsun...
Çoğu zaman da inatçısın:)
2,5 yaş itibarıyla çok karışıksın bebeğim:)

Komiksin, dilin birçok kelimeye dönmeyince...Numaradan ağlama,gülme durumlarında...Seni çok seviyorum dediğinde...."Babam bana kizdi..Ben üzüldüm.."dediğinde...(aynı şeyi de ben kızdığımda babana söylüyorsun..)Şaşırdığında...Korktuğunda....Mutlu olduğunda...."Haaa tamaammm" dediğinde....Numaradan düştüğünde...Dans ettiğinde...(Kolbastı tarzında..) Yemeğin lezzeti beğendiğinde yüzünü soktuğun şekilde...Dikkat kesildiğinde...

Sinirli ve huysuzsun, yemek için ısrar edildiğinde....Bir şeyi yapmaman gerektiğini söylediğimizde....Arkadaşlarınla oyuncaklarını paylaşman gerektiğinde....Parktan gitme vakti geldiğinde...Televizyonu ellememen gerektiğinde...Doktora gittiğimizde...

Sessiz ve mahsunsun,tek başına oyun oynadığında...Misafirliğe gidildiğinde...Yeni bir ortama girdiğinde...Gece sütünü içtiğinde...Kitap okuduğunda....Üzüldüğünde....Beni üzdüğünde....Babam nerde dediğinde....

İnatçısın,yemek yemek istemediğinde...Meyve suyu istediğinde....Altını değiştirmek istediğimde...Giyinmek istemediğinde...Oyuncak vermek istemediğinde....Kafayı taktığında...

Her halinle tatlısın,bizim bitanecik oğlumuzsun...
Seni çok seviyoruz...
Biz de seninle büyüyoruz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder