24.03.2009

Lapbook...

Lapbook
İnternette incelediğim veya takip ettiğim sitelerde görüyordum bunları..Lapbook diyorlar adına:) Belirli bir konuda küçük oyunlar,boyamalar,istersen sadece resimler,sayılar vs toparlayıp küçük bir faaliyet kitabı hazırlıyorsun...Hazırlarken bana iyi geldi,sana verince de çok hoşuna gitti:)
Tabi ben bunun resimlerini ve diğer bölümlerini kendim oluşturmadım.Çok sevdiğim bir siteden indirip bastırdım.Sadece kestim,düzenledim ve yapıştırdım...
Böyle güzel fikirleri akıllarına getirip,üşenmeden uygulayıp(bir de onlarda çoluk çocuk kıyamet gibi,ben seninle bile bazen zor başa çıkıyorum!!),bir de internetten paylaşanlara helal olsun...Benim gibi üşengeçler de hazır fikirlere  konup ancak kesip yapıştırıyor işte:) Olsun şimdilik bu kadarına da şükür:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder