3.02.2009

Yüz çalışması...


Dila bize geldiğinde senin karatahtana iki tane boş kafa çizdim...
Biliyorum ki Dila çok güzel yüz çiziyor,istiyorum ki sen de çiz,hani hareket olsun:) B
irlikte biraz çalışmıştık bunun üzerinde senin çok komiğine gitmişti nedendir bilinmez:) 
Sonrasında benim göstermeme de izin vermemiştin yine nedendir bilinmez:)) 
Dila geldiğinde yine deneyelim dedim...Hem Dila yaparken heveslenirsin diye düşündüm...
Gerçekten de öyle güzel yaptın ki...Çok hoşuma gitti...Bir de şu kalem tutma işini becerebilsek..
Yok ne yaptıysam olmadı şu kalemi sana düzgün tutturamadım..İlla kendi bildiğin gibi tutuyorsun..
Ne yapalım artık hiç üstüne gelmiyorum...Arada fikir veriyorum istersen uyguluyorsun..
Eşref saatinde değilsen oralı bile olmuyorsun:)
Neyse uzun lafın kısası, yeni yüz yapma faaliyetimiz hayırlı olsuun:) Teşekkürler Dila...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder